Growth Management cases

CASE 1: Omzet groei van 223%

Een scale-up met te veel campagnes waardoor er gebrek aan capaciteit was binnen het team, geen duidelijke targets voor de externe advertising partijen, geen duidelijke interne processen van MT naar het team & bovenal een omzetdaling van 60% t.o.v. het jaar ervoor. Lees hoe dit is opgelost..

CASES

Lees meer

CASE 2: Een Senior Agency zonder targets & processen

Bij een e-commerce marketing agency ontbraken duidelijke processen en communicatie, zowel binnen het team als richting klanten. Daardoor was er geen overzicht, waren er geen targets en geen structurele groei voor de klanten in de agency. Ook upsellen naar fullservice klanten lukte niet. En dat terwijl we leunen op een staffel model. Lees meer om te kijken hoe dit is opgelost..

Lees meer

CASE 3: Processen waar je u tegen zegt

Te veel projecten tegelijk zonder duidelijke prioriteiten.
Samenwerkingen die weinig opleverden, maar wel veel tijd kostten.
Geen structuur in interne communicatie en planning.

Lees hoe dit is omgebogen naar focus, overzicht en groei.

Lees meer

Benieuwd wat onze growth service voor jóu kan doen?

Je wilt groeien.
Je wilt je als ondernemer focussen op de leuke dingen: nieuwe ideeën bedenken, kansen zien en werken aan je visie.
Maar vaak ligt je kracht niet in het managen van processen en teams. En toch merk je dat het niet loopt zoals je wilt.

Dit komt vaak naar voren aan de start van een growth service:

  • Processen lopen niet of zijn onduidelijk

  • Opschalen lukt niet, omzet blijft hangen

  • Het team functioneert niet optimaal

  • Budget gaat naar de verkeerde plekken

  • Er is te weinig focus en planning

Wat ik vaak terug hoor van klanten:
Dat ik sterk ben in het snel herkennen van problemen én het organisatiebreed kunnen meedenken over oplossingen.
Niet alleen een pleister plakken, maar kijken hoe het hele bedrijf weer beter gaat functioneren.
Als een spin in het web met gedetailleerde kennis van alle onderdelen van e-commerce marketing.

Hoe dit wordt opgelost:

  • Er wordt structuur en duidelijkheid in processen aangebracht

  • Er wordt gekeken waar budget écht rendeert en waar moet worden bijgestuurd

  • Er worden duidelijke targets en verantwoordelijkheden neergezet in het team

  • Er wordt focus aangebracht: niet alles tegelijk, maar werken aan de projecten die het meeste opleveren

  • Er wordt een roadmap gemaakt met planning en prioriteiten, zodat iedereen weet waar hij/zij aan toe is

Het resultaat:
Grip op groei.
Met een team, omzet en planning waar je blij van wordt en de ruimte om je als ondernemer weer te focussen op waar je écht energie van krijgt. Benieuwd wat er voor jouw bedrijf kan worden behaald? Stuur me een berichtje en dan plannen we samen een call in om vrijblijvend te sparren!

Start gesprek